Újra itt

2012.10.13. 18:05

Szőlősorköz 038.JPG

Kissé eltűntem az elmúlt pár hónapban, ennek leginkább az volt az oka, hogy nem volt otthon internet, vagy nem is voltam otthon.

Volt 1-2 boros fesztivál, a szőlőben viszont kb. nem történt semmi. Eső legalábbis a nyáron nem igazán esett. Permetezni alig kellett, egyszer kétszer csonkázni és kész. Több mint három hónap alatt mindössze 5mm csapadék hullott, az sem egyszerre, ez meglátszik a termésen is. Mostanában végre hullik az égi áldás, össze is szedte magát a szőlő.

Most, hogy lassan mindenki befejezte a szüretet, én is nekiállok készülődni. A nagy pincénél már lassan két hete elkezdtük a fehérrel, sajna a cabernet fajtákat és a merlot-t is szedni kellett, 26-26,5 volt a cukor. A sauvignonnál még így sem érett be teljesen a mag. A kékfrankosból csak a rozénak szedtünk, jövő hét végén sor kerül talán a többire is.

Én holnap reggel eldöntöm mikor szüretelek, jövő héten nem ártana. Meg felbecsülni a mennyiséget, mert a kezelőszereket is meg kéne rendelni, de előre nem akartam, mert az én tárcámnak az drága móka és nem lenne jó ha a nyakamon maradna...

A bejegyzés trackback címe:

https://weinbau.blog.hu/api/trackback/id/tr774846491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása