Szakest

2012.05.10. 13:11

IMG_0287.JPG

Három éve terveztük Sörci barátommal, végre megvalósult a szőlészborász szakest. :)

Délben elugrottunk nagybevásárolni, bográcsért, gázpalackért...stb. Négy körül el is kezdtük előkészíteni a paprikás krumplit, felállítottuk a sörpadokat és lassan elkezdtek szivárogni a többiek is. Ugyan nem vagyok oda túlzottan ezért az ételért, nagyon elégedett voltam magammal amikor végre elkészült. :)

A kezdeti sörözgetés fokozatosan átcsapott borozásba ahogy mindenki megérkezett. Szerencsére nem olyan borok voltak amit az átlag egyetemisták fogyasztanak esetleg egy kis kólával mert úgy lehet csak meginni. Nem azt mondom, hogy én még soha nem ittam VBK-t, mert akkor nagyot hazudnék, de egy borász szakesten azért adjuk meg a módját. Sötétedésre megvolt a hangulat, amit tudtunk elmosogattunk gyorsan és elpakoltunk, majd megindultunk a Fűszerfesztivál irányába. Ott vételeztem egy-egy palackot a borainkból és spontán borkóstolót tartottam, még külföldi hölgyek is csatlakoztak. Az ingyen bort nehéz visszautasítani...

Azt azért rossz látni, hogy a végzős hallgatók többsége is elég gyenge gyakorlati tudással rendelkezik, de ez inkább a képzés hibája. Lehetne egy félévvel hosszabb. Egy őszi félév alatt gyakornokként rengeteget tanulhatna mindenki egy borászatnál. Tapasztalataim szerint sok mindent nem tanítanak meg az egyetemen. Ha ebben a szakmában maradnak, úgyis megtanulják, csak így könnyebb lenne elhelyezkedni.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinbau.blog.hu/api/trackback/id/tr334544637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása