I. Pécsi Fűszer Ünnep

2012.05.19. 20:58

spices1.jpg

I. Pécsi Fűszer Ünnep és Hungarikumok Találkozója. A teljes név. Csak kicsit hosszú címnek.

Ez a feszt lényegesen jobban sikerült a múlt hetinél, csak tudnám miért nem tudtak várni pár hetet a kettő közt. Több kiállító, a város főterén és mellette, ingyenesen látogatható. Ha az időjárás is jó lett volna szerintem működött volna, de sajnos ma be kellett zárnunk, azaz az egész rendezvénynek az ítéletidő miatt. Itt már a családi pincészetünk is jelen volt, a pultban nagybátyámmal. Nekem pont lejárt a eü kiskönyvem úgyhogy nem is állhattam volna be töltögetni a poharakat.

Azt nem értettem csak, hogy miért fűszerünnep amikor talán két helyen lehetett fűszert kapni, de én azért ezeknek is örültem, nagyon jó keverékeket vásároltam, a gyros fűszerkeverék már el is fogyott, nagyobb adagot kell beszereznem belőle. :)

Ebből a fesztiválból jöhet a második is jövőre, bár jobb lenne szerintem egy későbbi, kora nyári időpont. Pécsnek amúgy sem ártana már egy rendes boros rendezvény. Példát vehetnének Szegedről!

Szerző: weinbau

1 komment

Címkék: fesztivál

A bejegyzés trackback címe:

https://weinbau.blog.hu/api/trackback/id/tr74544588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

italosztály 2013.01.09. 17:42:49

szegedi lakosként azt kell mondjam hogy fesztiválok terén eléggé el vagyunk látva, ez tény. viszont aki szőlészettel/borászattal szeretne foglalkozni (mint például én), annak bizony el kell mennie ebből a városból. mindeközben terroir szempontjából szerintem semmivel sem vagyunk hátrébb, mint Soltvadkert és környéke.
süti beállítások módosítása