cimernemetek.jpg

Ma volt a Magyarországi Németek Országos Borversenyének eredményhirdetése Mecseknádasdon. A német kisebbség tagjaként az elsők közt neveztem is. Hatra volt meghirdetve az esemény, talán fél órával később mikrofont is fogtak a szervezők, de az eredményekre még várhattunk amíg le nem mentek a zenés előadások. Nagyon sok bort neveztek és persze minden bronz és aranyérmes bort is bemondtak úgyhogy szerintem legalább fél óra volt mire sorra kerültem. Lehet több is volt az. Reménykedtem hátha összejön a németek bora cím, de "csak" az elvárt négy aranyat hozták a vörösök, egy ezüstöt a fehér és egy bronzot rozé, ami inkább siller lett idén.

Ami nem tetszett az az volt, hogy hiányoltam a német beszédet és még az oklevelek is magyarul voltak megírva. Ezen persze lehet változtatni 2013-ig.

Amúgy nem okozott problémát odatalálni a helyszínre, alig 10 kilométerre nőttem fel, ráadásul a sportcsarnok a kulcsosház szomszédságában fekszik ahol a születésnapomat ünneplem évek óta. A település a Mecsek lábánál fekszik, jó kiindulópontja kirándulásoknak, vándortábornak.


Nagyobb térképre váltás

A bejegyzés trackback címe:

https://weinbau.blog.hu/api/trackback/id/tr834368887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása